Två femtondelar av tjocka släkten!



Detta är vad mamma och hennes syster lyckats producera i sitt liv
och då ska jag avslöja att min moster bara har två barn varav inget är med på kortet.
Så det är min mamma som varit produktiv.
Sen saknades det även några av mina bröders barn.
Men här har vi en del av våra bigga släkt.
Pappa har inga syskon men man får ju säga att han kompenserat det med egna barn.
Mammas ena syster är här men så finns det ju ett antal till.
Jag trodde mamma hade åtta syskon men det visade sig att de totalt var femton
barn i deras familj när dom var små.

Har fyra syskon och fem syskonbarn, ett syskonbarn till på väg
sen har jag ju två syskon till som förväntas föda några rackare.

Vi kommer inte att få plats allihopa på ett kort då!!
Eller jo, kan ju ta ett kort liknande skolfotona man tog i fyran!

Puss hej från näst yngsta syskonet med STOR släkt i dubbel bemärkelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0