Vad ni inte vill veta kommer här:

1. Hur gammal är du om fem år?  Fortfarande 23 såklart!!
2. Hur lång är du?  153 och stolt!!
3. Vem ringde du senast? Förmodligen min syster för jag ringer nog nästan aldrig någon annan.
4. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror ju på, jag fegspelar. Tycker jag att det är jobbigt att prata i tele med nån  och det finns en del såna, då blir det sms, helt klart!!
5. När såg du senast din mamma? Några dagar sedan, inte så mycket att se men jag träffade henne iaf!
6. Vilken ögonfärg har du? Svenneblå typ, eller skandinavblå eller nåt sånt......
7. Var tror du att du befinner dig om tio år?Ha ha ha ha. Vad har hänt dom senaste tio åren? Inte tillräckligt för att jag ska lägga upp en dröm och hus,barn och finaste mannen! Så länge jag är lycklig, omgiven av fina vänner och sånt kan jag befinna mig vartsom, hus, slott eller koja, kvittar ju om jag är lycklig!
8. Vad skrämde dig som barn? Allt skulle jag tro. Jag är rädd för typ allt nu för tiden så då borde jag varit det när jag var liten med. Fast jag är kanske mer rädd nu som vuxen...eller...hm...ALLT är svaret!
9. Vem fick dig att skratta senast? Evelina som slarvade bort sitt vattenglas=)
10. Är du för ung för att äga vinylskivor? Är man för ung för det när man är 23? Jag har iaf några exemplar.
11. Sover du med eller utan kläder på dig? Antar att allt som är i tyg räknas som kläder så med kläder på!
12. Har du någon gång spytt på fyllan? Äh, hm, jo, det har nog hänt, en gång eller fem. Finns ju en anledning till att jag så ofta på söndagar får putsa mina skor.
13. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota i strumpor i skor! BARFOTA!!
14. Är du social? Beror på hur många öl jag druckit. fem öl; sociala Diana. Noll öl; rädda, nervösa Diana
15. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Hoppa jämfota och bli överlycklig. Sen hade jag deppat ihop för vad fasen ska jag med dom pengarna till? Kan ju inte resa, inte äventyra. Så pengarna hade gjort mig depp över att vara sjuk, så förmodligen hade jag hamnat i en "fan vad jag hatar mitt liv"-depp. Gett skitpengarna till en hjärnforskare, bett honom lobotemera mig och hoppas på det bästa! Annars kan ni slåss om min miljon, bäst motivering för den stora pengen!
16. Tycker du om kaffe? Tycker om och tycker om. Smakar mumma och jag dricker det varje dag, men jag tycker inte om kaffet för det har gjort mig beroende och pajjar dessutom magen ibland. Men jo, jag gillar kaffe.
17. Vad dricker du till frukost? Vatten sen kaffe.
18. Är du en beroendemänniska? Trygghetsberoende, sällskapsberoende. Hallå, jag har tvångstankar, klart jag är en beroendemänniska!!
19. Känner du någon med samma födelsedag som din? Min kära kusin och jag delar födelsedag.
20. Vill du ha barn? Får man ångra sig om man känner att det nog inte var rätt ändå? En eller två kan jag nog faktiskt tänka mig att klämma ut en dagen jag slutar fylla 23!
21. Har du någonsin åkt ambulans? Klart jag har, hypokondriska Diana har haft flera hjärtinfarkter!
22. Äger du dyra smycken? Nä, så snälla pojkvänner har jag inte haft=)
23. Har du någon gång testat narkotika? Nikotin är väl en form av drog....
24. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ha ha på tal om det; en cigg var det senaste jag hade i käften.
25. Välj ett ärr på din kropp? Varför skulle jag vilja välja ett ärr på min kropp? Välj bort några ärr på din kropp? Jes, finnärren i fejjan, brännskadeärret över halva högerarmen och det fula operationsärret på ryggen. Sen är jag ärrfri!!
26. Vad har du för ringsignal? Gå ut och var glad med älskade Ulf Lundell
27. Flirtar du mycket? Beror på antalet öl.....Nä, flirtar inte, är bara trevlig...eller otrevlig...eller mig själv!
28. Läser du dagstidningen? Skittidningen Hallandsposten läses på nätet varje morgon.
29. Dansar du i bilen? Givetvis, alla former av motion är ju bra så jag utnyttjar alla tillfällen. Hellre dans i bilen än på dansgolvet. Magnus Uggla har så rätt liksom!!
30. Behöver folk vara rädda för dig? Väck mig tidigt en söndagmorgon på ett otrevligt sätt så får du se!!! Bäst är att springa iväg fort då!!
31. Vilka personer utmanar du? Utmanar i vad? Nja, alla idioter kanske! Är det givet att jag vinner så utmanar jag alla som krigar, alla småpojkar som slåss, några MC-gäng och en del andra mindre kloka människor!!

Puss hej från tjej som delar med sig av värdelöst vetande om sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0