Warning



I helgen var det den första fredagen jag var hemma på hur länge som helst.
Kan faktiskt inte minnas när jag var hemma en fredag sist, så längesedan är det!
Mrn ni har ju våran fredagsvän övergivet oss och våret nöje.
Fredagar är lika tråkiga som fredagar alltid har varit nu, finns absolut inget att
hitta på så tv:n är då ett ulimat sällskap.
Plus att man får en ursäkt att kränga godis och vi det här laget vet vi
väl alla vilken gottegris jag är.
Har alltid lika svårt för att bestämma mig om jag vill ha plockgodis eller chips.
Och det är totalt förbjudet att köpa både ock, TOTALT förbjudet!!

Det är en jäkla fettovarning, chips och småplock!

Puss hej från tjej som kommer bli fet av att ha misst sitt fredagsnöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0