What to say!


Woho, vi överlevde alla  65-årsgalejet igår.
Alla ska jag iofs inte säga för jag har ju inte pratat med alla
men det var nöjt och glatt vid hemgång iaf.
Slavade i köket med maten igår med, ska aldrig göra mat
eller göra tårta igen!!

Höll ett tal till mamma igår, det floppade rätt mycket för hon
fattade inte skämtet, nog inte så många som gjorde det tyvärr!

Men men, jag åt så mycket att jag säkert lagt på mig ett halvt
kilo men det gör inte så mycket, min kurviga kropp blir ju ännu kurvigare
(läs: min tjocka mage putar lite extra)!

Inget urartande på denna fest inte, förutom storasyster då
som däckade totalt klockan tio.
Mammas egna dotter däckar på soffan framför släkten, tjoho!


Lördagspuss från Diana vars helg fortsätter med fler galej idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0