Vax!


På sommaren måste man vara kvinnlig och ta bort det manliga.
Håret på benen måste skötas ofta så inte stubben sticker fram här och var.
Jag är en självplågare som vaxar.
Första gången varje år är en pina. Så fort jag satt på vaxstrippen undrar jag varför i helvete
jag gjorde det. Måste ju dra av skiten också och det finns liksom ingen tid att tveka.
Sitter den för länge kan jag lika gärna hyvla av mig huden på benen!

Allra första gången jag vaxade min stackars hjulbetna ben gjorde Linda Hultgren insatsen.
Hon gillar att se människor plågas ( det var hon som uttryckte det så)
så det var en perfekt kombination. Första dragen dog jag av smärta men efter några
gånger var det lungt. Nu är det ganska smärtfritt och en förjävla bra uppfinning.

Provade att vaxa armhålan för några år sedan, fuck hell never again.
Fick blåmärke i min stackars armhåla och då försvann inte allt hår heller.

Givetvis har jag gett mig på bikinilinjen med vax och den smärtan fick mig
att vilja ringa mamma och skrika i luren av smärta! Fan så dumt att testa det!!

Vaxade för några dagar sedan, testade Weets nya vax som skulle vara bättre.
Sämsta vaxet jag provat och det tog inte allt hår så jag självplågade i onödan.
Jävla Weet som ska komma med ny "förbättrad" skit och lura oss girls att
det ska funka bättre när det är sämre. Skithögar.
Så kul är det minsann inte att kleta på smet och göra ett snabbt ryck och hoppas
på det bästa gällande smärtan och huden!

Puss från tjej som ofta fastnar med händerna i vaxkletet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0