Vinnare!


Woho, jag vann på matchen igår!!
Vinst till La Suecia tippade jag, fast jag fegspelade.
Satte 2-1 till Serbien för det var detta resultat som fröken "noll koll" trodde på.
Men jag slängde in en lapp också på vinst till Sverige, blev väl några spänn
som trillade in på mitt konto hos Svenska spel. ( Ja, jag vet att jag är en nörd
som har konto där och spelkort!!) .

Tittade matchen på torget igår, förvånansvärt mycket folk trots dom
sjukt obekväma bänkarna som gav en träsmak innan ens matchen hade börjat!

Blev lite chockad  när så många reste sig upp och sjöng svenska nationalsången.
Men jag satt kvar, för lat för ett "hedra" landet och vårt fotbollslag.

Men dom vann ju trots mina latmaskfasoner.

Onsdagspuss från nöjd tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0