- Mamma!

 
Shitpommesfrites vad vuxna jag och min kompis var i onsdags!

Vi bakade kanelbullar, jäkla fina bullar, som cafébullar.
Mycket stolt över vår insats. Inte nog med att vi
lekte bullmammor, vi gjorde våfflor också, endast för att det var våffeldagen.

Hade hallonsylt och grädde på. Jag har alltid tyckt att sylt är äckligt.
Fast igår när jag smakade på det var det riktigt gott.

Så trots allt kanske det är ett vinnande koncept att våga
prova det jag inte tycker om, det jag TROR jag inte tycker om.

Nu har jag missat sylt i typ 22 år ju.

Slutsatsen är iaf att jag åt på tok för många bullar,
för många våfflor med för mycket sylt och grädde på.

Så Volvo är just nu nog ett passande namn!!

Over end out från tjej som fick bukfylla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0