Blondinbellas lista!


Varje vecka har Blondinbella en lista för vad som händer i veckan,
veckans handlingsplan.
Inte ska väl jag vara sämre, så jag bjuder på min kommande veckas handlingsplan.

Skola/jobb -  Hallå, det är Diana som skriver.

Kärlek/relationer -  Ragga stenhårt på hettot, fast det vågar jag inte.
                                    Facebook-mail, jag har en bra relation med Facebook!
                                    Sju dejter med TV:n och förhoppninsvis har
                                    jag någon som barmhärtigar sig över mig och sällskapar
                                    mig på en kopp kaffe, har jag tur kanske det finns två!

Hälsa - Har jag väntat så många år kan jag vänta en vecka till
              men inträffar ett mirakel ska jag springa naken på stan, jag lovar!

Övrigt -  Borde ringa dom där samtalen jag skjutit upp.
                Anamma mitt motto; väntan leder ingenstans.
                Här kommer nog alla svar, hela mitt liv ligger nog under Övrigt!

Puss från tjej vars vecka faktiskt innehåller mer än den brukar, tro det eller ej!
                
              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0