Bono, UOM.


Ställt klockan på icke sovmorgon.
Biljettsläpp till U2 och som vanligt blev det mitt jobb att
sitta framför datorn och köa.
Been there done that några gånger förr.
Och fan vad bäst jag är, lyckades idag med, lyckas alltid.
Då ska vi dessutom ha i åtanke att det är fredagen den 13:e!!
Efter 3 timmar och 18 minuters köande kom jag fram.

Började lacka ur efter två timmar, tålamodet är inte
det bästa men jag besitter en jävla envishet och
vägrar ge upp.
Hade jag inte fått några biljetter hade jag förmodligen
fortfarande varit på Ticntes hemsida och uppdaterat!

Var så jäkla röksugen, kaffesugen, hungrig och kissnödig men
jag vågade knappt lämna kön ju!

Njut av den där jävla konserten nu kompisar, jag har slösat över
tre timmar av mitt liv liksom.
Men men, ni får väl vara värda det!

Puss hej från Diana som hatar att vänta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0