Bye, bye child!


I fredags gav jag mig in i den där hemska grejen igen, sjöng
på karaoken. Fast det var sista gången, på riktigt!
Var längesen jag skämdes så mycket som då
och nej, nu har jag bjudit nog på mig själv.

Jag har inte många skruppler men här drar jag min gräns!
Ja, även jag har gränser!
Nu får det vara nog, fyller ju faktiskt 23 i veckan och då blir jag vuxen!!
Och vuxna människor är stela och bjuder aldrig till
och jag vill  inte vara ovanlig och sticka ut ur mängden så
nu ska jag sitta med benen överlagda och njuta av andras pinsamheter.
Dessutom ska jag börja dricka rödvin med lillfingret och aldrig gå hem senare än kl 01.00!

I fredags hade jag och Teuta kramkalas i soffan, där jag fick äran
att ligga på henne. Hon är den sista jag kramas med på det sättet,
för snart är jag vuxen och stillsam!

Måndagskyss från önsketänkandes tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0