Egentligen - tänket.


Egentligen är klockan bara halv tio, så tänkte jag när jag vaknade
halv elva igår. Struntade i att ställa klockan, hade inget på förmiddagen.
Känns inte lika illa att sova till halv tio som till halv elva!!

Klockan är egentligen bara två försvarade jag mig med när jag
vid tre fortfarande inte somnat.

Oj, vad det är ljust ute länge idag, fast det är klart, klockan
är ju egentligen bara halv sex.

Inte heller är man trött vid samma tid på kvällen just nu, så
då får man  tänka till att kolckan inte stämmer.
Likaså på morgonen när ögonen går i kors!

What´s the fucking piont med sommar- och vintertid!

Tisdagskram från tjej som inte har något emot den förlorade timmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0