Erkänn!



Det brukar på ett skabbigt ställe här i stan vara en miniliten kille
som raggar stenhårt på mig. Med miniliten menar jag typ två äpplen hög
då faktiskt t.o.m  jag är längre, då är det liksom så illa det kan bli.

Han dansar alltid runt mig på dansgolvet och flaxar med sina armar sen stannar
han upp och står helt stilla och glor som en idiot.

Igår tog han mod till sig och stoppade mig och talade om
för mig att han gillar mig. Jo, det har jag märkt,typ.
Jag blev lite förvånad tror jag och hemsk som jag är skrattade
jag till lite. För första gången i hela mitt liv spelade jag ut kortet att
jag är för gammal och tackade högre makter för antalet år jag levt.

Han var bara 20, tack!!
Jag hade ingen kommentar utan sa bara att jag var tvungen att gå.
Då frågade han om jag tyckte att han var ful och töntig.
Hm....jag sa, jag måste gå.
Erkänn att du är lesbisk, sa han då.
Jepp, det är jag!!

Men han var ju modig iaf, eller jävligt dumdristig, who knows!

Söndagspuss från tjej som inte uppskattade smickret denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0