Faster then lightning!



Djungeltelegrafen är fan snabbare än Lucky Luke och han är ju faktiskt snabbare än sin egna skugga.
Var på B&B och givetvis har jag ingen mottagning där, när jag kom upp hade jag fått ett telesvar av syster.
Hon är som sagt i Stockholm. Inom loppet av några timmar, inte så många, för Linda var på konsert mellan
typ sju och elva hade djungeltelegrafen hunnit upp till Stockholm för att skvallra om badbilden.
" Tack för kortet, hämnden är ljuv, sa hon".
Fast jag har några väldans mycket värre kort så hon tror nog att det är ett av dom.
Så den som skvallrade glömde nog att stila hennes nojja över hur hemskt kortet är.

Jag avlutade inlägget med en varning;
Och dessutom vet vi väl alla vad som händer med folk som skvallrar......
Och alla känner vi dessutom till hur arg jag blir...väldans lätt!
Uppenbarligen hjälpte det inte!

Jag säger som Linda, hämnden är ljuv.
Får ringa upp direktören får djungeltelefonen och muta fram ett namn och
nummer på den som ringde Tarzan igår, dock har jag nog mina aningar då
Jane ( Tarzans tjej) ringde mig för lite vanligt torsdagskvaller igår.

Puss från tjej som fått årets första fräknar, suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0