Hallelulja!


Min kompis (läs; jag) har haft ett litet problem, en  konstig
åkomma! Detta borde kollas upp hos doktorn, inte
för att det tros vara något farligt men det finns en önskan hos min vän (läs; mig) att
ta bort da thing!

Min vän (läs; jag) hoppade jämfota av glädje  igår när det upptäcktes att
man kan skicka mail till sjukvårdsupplysningen för att inom ett dygn
få svar på sin fråga.
Min väns (läs; mitt ) problem är att hon (läs; jag) inte vet till vilken vårdinstans
man vänder sig med just detta problem.

Sen är det bara att gå till rätt farbror doktor och hoppas på
att han vill ta fram kniven!!

Puss från tjej som skjutit upp ytterligare en sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0