Happy people never fantasize!

Hur tänkte Broder Daniel när  denna fras i låten uppstod?!

Happy people never fantasize.

Kan det kanske vara så att det är fantasier som får en lite lycklig ibland.
En bussresa på 20 timmar kanske blir lite trevligare om man fantiserar
om en schysst resa eller om man låtsas att man är en superstar!

Eller vad man nu vill.

Vad tänker människor som inte fantiserar på?
Går dom bara runt och är happy och tänker på sin underbara vardag.

Happy people är dom som fantiserar.
Dom som inte fantiserar har ingen tid för dom måste stressa vidare till nästa grej.

Jag fantiserar ofta, annars hade jag ju inte haft något liv!
Mitt happy life utspelar sig just i mitt huvud i min fantasi.
Och jag är happy, fast vi ska ju komma ihåg att jag inte
är riktigt frisk heller. Så hade jag inte fantiserat kanske hissen hade gått hela vägen upp.

Puss från tjej som kanske borde befinna sig mer i de andras verklighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0