Klockrent.


Reklamen för "drick lagom med alkohol" är på så sann att ingen fattar det.

Framför allt meningen " är någon förälskad får du dom att göra något åt det".

Hallå!! Det är här fyllemssen kommer in i bilden, dessutom är nog
förälskelsen inte lika charmig på söndagmorgonen som den var när tanken
på människan poppade upp en lördagnatt på dansgolvet efter arton öl.

" Du får folk att bryta förtroenden".

Jag blir för jävla förtrolig efter några öl så det är nog snarare så
att de förtroenden jag gav på lördagen blir brutna helgen efter när människan jag
ÄLSKADE och kände tillit för blir full och förtrolig till nån annan.
Så vaknar jag på söndagarmorgonen med en klump i magen över att
jag berättade och varför till den personen. Och blir livrädd att det ska komma fram.
And so on, tills jag druckit några öl nästa lördag och visst tusan måste jag berätta
om det som hände då.......

Kram från tjej som faktiskt inte har tillräckligtr många hemlisar för att berätta något spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0