Miljövänligt!


Blä vad jag hatar hundar som bajsar, eller nä, jag hatar
ju inte hundarna, bara konceptet att dom bajsar på gatan.

Finner det lite småläskigt att gå bakom en hund-walkare speciellt
då dom oftast håller en hyffsad takt och man har liksom inte tillfälle att gå om.

Sen kommer det momentet jag hade hoppats på att missa!
Hunden sätter sig ner och pressar ut sin bajs.

Jag är grymt äckelmagad och försöker verkligen titta på något
annat men tyvärr är ju människan byggd så att ögonen dras dit dom inte
ska titta!
Jag vet dessutom att jag inte kommer hinna gå förbi innan
bajset ska plockas upp i den svarta lilla påsen.

Så i mitt huvud föreställer jag mig hur varmt det blir i hans hand
när han plockar bajset.
Sen klöks jag lite och småskyndar förbi.

Andas inte med näsan, andas inte med näsan!!

Puss från Diana som säger förlåt till alla sina vänner som har hund; ni vet hur jag menar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0