Och?

pucko-1.jpg image by juanlatorre
Igår kom det fram någon vimsig jävel och frågade om jag var Diana.
Ja, jag ÄR Diana.
Då berättade han att nån av mina kompisar hade slagit ner honom när
vi var typ 13.
Han passade då på att inflika att han inte höll mig ansvarig för det
och jag behövde inte ha dåligt samvete för han tyckte inte
illa om mig för det.
Han sa att han inte hade något emot mig trots
att nån av mina kompisar slog ner honom!!!

Som om jag skulle ansvara för vad dom gjorde. Jag har ingen
aning om vem han är och det var inte heller så
att jag var med när det hände.

Så, visst, tack och bock för att du inte
håller mig ansvarig för vad nån jag kände gjorde.

Storhjärtat! Jag som haft dåligt samvete över denna händelse
de senaste 15 åren, tots att jag inte visste att det hänt!

Lördagskram från Diana som nog minsann tycker att killen var lite blåst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0