RE


Var hos farbror doktorn idag, eller ja, farbror
var det ju inte för doktorn var en hon.

Man får fan hoppa jämfota och jubla av glädje om man
lyckas tala samma språk som dom.

Iaf var jag tvungen att nämna ordet diarré idag.
Fy fan vad det är pinsamt med sånt.

Tro nu inte att jag har problem med diarré, jag har
aldrig problem, jag löser dom direkt, i detta fall med
just med lös bajs, alltså problemet löst!!

Men det kanske borde lösas på ett hårdare sätt av en kunnig,
så bara för att jag nämnde det så måste
jag gå till en annan doktor.
Vilket innebär att jag måste dra hela raddan igen och säga
det där jävla ordet: diarré.

Tjejer bajsar inte, framför allt inte äckligt!!!

Puss från tjej som är trött på Idominsalva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0