Rollin´.


Halmstad på måndagar är inte så värst spännande såhär innan sommartid.
Jag och min vän Toyota, nä, inte bilen utan min vän.
Teuta är hennes namn fast de flesta i kretsen kan inte säga det, trots att jag försökt lära
dom massor med gånger. Så då blir det Toyota, själv titulerar jag mig som Volvo numera.
Det betyder väl typ " det rullar" och det gör jag snart med, ner till beachen med bågmagen!

Ialla fall så brummade vi som två bilar på stadens gator i måndasgkväll
där vi hade söndagsleda en dag för sent. Två timmar senare
i skor som inte är avseeda för vandring var vi nog båda lite mer pepp,
av sällskap, samtal och en del cigg!

Puss från tjej som är nöjd - just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0