Slappröv.


Nu börjar verkligen åldern ta ut sin rätt.
Ont i höfter av dans och bananflugor i synfältet.
Tror visserligen inte att den läkaren som sa det visste vad han pratade
om. Googlade detta fenomen om proteinbrist och svarta pluttar
i synfältet och det vetefan om han hade rätt.

Satt och väntade på min syrra idag.
Kände att det rann lite i mitt öra och jag tänkte:
Fy fan vad nasty, det rinner typ massa vax i mitt öra!

Jag skulle torka lite och upptäckte att det var blod.
Det kom alltså blod ur mitt öra helt spontant och i tre sekunder
trodde jag att det var mitt huvud som blödde ut genom örat.
Detta resulterade i smärra känningar av panik i ryggraden och
lite svettkli i armhålorna.

Måste vara åldern som gör att inte kroppen kan kontrollera sig.
Snart kommer jag bli inkontinent och kisseblöt!

Sen bajsar jag väl på mig och får gå i blöja.

Jag ska emigrera till förevigt-ung-landet, vart ligger det?


Puss från tjej som behöver GPS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0