Smasken!

Kråka - Corvus corone
Fick näsblod för ett tag sedan. Ringde syster och beklagade mig.
Hon svarade: Sluta peta i näsan!
Och jag hade inte ens petat i näsan.

Pappa hör meningen; " Sluda opp med att pilla daj i näsan"
dagligen.

Min mamma som flippar på honom.
Pappa är en riktig peta-i-näsan gubbe så det är nog en del
av honom jag ärvt, tack och lov har jag ärvt det mesta
av honom så lite pet i näsan väger över mammas gener.

Pappa petar i näsan överallt, frukostbordet, middagsbordet,
bilen, framför TV:n, ja, överallt.

Jag är nästan lika hemsk. fast jag petar aldrig i näsan när nån ser mig,
bortsett från syster då. Ibland låtsas jag skjuta min kråka på henne,
hon slår mig alltid då, hårt som tusan också.

Kram från tjej som faktiskt skjuter dom ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0