Tack kompis!


Lugn lördag var min plan hela dagen då jag faktiskt spenderade mestadels
av tiden i sängen. Men jag hade så trevligt med min vän på fredagen att jag kände
att lite skitsnack över en öl eller två nog skulle orkas!
Sen skulle storasyster också slå klackarna i taket så va fan, jag pallrade mig upp.

En öl blev två och sen tre osv.
Sen blev det dans och kvällen blev en av de bättre på länge.
Dock skämdes jag lite när jag stod på dansgolvet och det på
höger ovansida av min hand lös en stämpel där det stod FREDAG.

Ja, den var sen kvällen innan, det känns tattig. Måste komma ihåg att
skrubba bort huden där stämpeln suttit!

Melodifestivalen sög röv och mina ostbågaar tog slut för fort,
tur jag gick ut.
Åt glass i sängen när jag kom hem, mumma.

Puss från sleten tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0