Tar steget i vår sista dans.....


Fan, mitt nya motto lyder som följer:
Väntan leder ingen vart och nej, det gör den inte!

Melissa Horn sjunger så i en låt, den raden fastnade för
fy fan vad sant det är!

Sitta och vänta på något som man faktiskt kan ta tag i själv
är helt jäkla onödigt!

Vänta på vad då? Att saker och svar helt plötsligt ska dyka upp,
vänta på att saker ska lösa sig själva eller att det ska dyka upp ett svar
på en fråga man inte vågat ställa. Eller hoppas på att ens funderingar ska lösas
utan att dom disskuteras. Slöseri med tid.

Man kan inte sitta passiv och hoppas på att det händer något,
väntan leder ingen vart. Jäkla bra motto. Ska anpassa mitt liv
efter det.
Med början typ i mån, eller så skjuter jag upp det till nästa dag
och väntar lite till innan jag tar uti med saker.....

Puss hej från tjej som är ett fan av Melissa horn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0