Thanx M8!

Igår ringde en vän till mig som jag inte pratat med på flera veckor.
Trevligt, tänkte jag när jag såg hans namn på telen.

Mm, det var ett jättetrevligt samtal men den trevligaste baktanken.

Det hela handlade om ett mess jag skulle ha skickat till en tjej,
en tjej jag dessutom inte vet vem det är.
Funderade lite snabbt på vilket datum det var, nä, inte 1:a april ännu.
Om det nu inte är så att jag var  lika hög som Turning Torso
och tappat minnet från helgen har jag inte skickat något mess.

Uppenbarligen hade den tjejen bett min kompis fråga mig om messet.
Jag har ingen aning om vem hon är så det lutar  nog snarare
åt att min kära vän brutit ett förtroende.

Jag blev faktiskt ganska upprörd och frågade honom om han ringde bara
för att fråga det. Äh, ja, svarade han!
Fast jag tror på dig, jag känner dig, la han till.

Då lackade jag och sa att jag skiter fullständigt i vad han tror
och att jag inte ville prata mer för att jag blev upprörd.
Måste ringa en kompis som bryr sig avslutade jag det hela med.

Det är så underligt att så fort det händer något utöver
det vanliga ska folk lägga sig i, dessutom är det så att folk låtsas
bry sig för att få veta vad som verkligen hände.

Seriöst så bjuder jag på det, skit ska skit ha och i slutänden
är det jag som sitter på sanningen och den har väl en tendens
att segra tillslut!

Kram från tjej som sållar bort den taskiga vännen som är mycket elak!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0