Tydligen blir det svårare att sno!



För några dagar sedan laddade jag hem Chad Hatchers debutalbum men
på Piratebay fanns det bara en att ladda hem så jag körde på den.

Tro att jag blev enormt besviken och irriterad när jag skulle lyssna genom skivan.
Flera gånger under varje låt är det en gubbe och en kärring som turas om att säga:

"Thank you for downloading Chad Hatchers debut cd, Tunnels and Pathways.
If you enjoy this album please help support Chads music carrier and pick up his
cd
 at you local record store. For more information chek out http://www.halfliferecords.se/

Allt detta sägs dessutom med en muppig datorröst!

Bara för därför tänker jag inte köpa hans skiva, snål kille!

Måndagskram från ej återhämtad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0