Uppdaterad!

Läste på polisens hemsida om vad det har hänt för spännande i helgen.
Misshandel på Valentine, knark på Valentine, SURPRISE!
Åsså lite narkotika på B&B. misshandel utan för Karl den elfte och nån
som urinerade på Storgatan!

Precis som det brukar se ut i vår stad.

Dock hade fem kvinnor under helgen blivit misshandlade av män,
är inte det lite väl många?!

En kvinna blev misshandlad av en man, kvinnan fick uppsöka vård, står det.
Detta var på Fågelvägen. Mina grannar har flyttat så uppenbarligen
bor det andra män som är fuckade i huvudet här.

Slutsatsen blir att jag bor i ett område fullt av kvinnofridskränkning.

Fast vad vet jag, kan ju bo massa kvinnor här som slår män.

Kom nu på att jag fktiskt inte pallar bry mig, vill dom slåss så var så goda.
Bara dom aktar mig!!!

Onsdagspuss från tjej som starx ska ut i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0