Ni slipper om ni inte vill!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

Fler än jag använder, många är i vägen. Ta bort dom som jag inte använder?
Hört talas om tvångstankar eller??
Vilken svordom använder du mest?
"Du kan äta min varma bajs"

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Nja, jag behöver ju bilder till bloggen så jag sugs gärna med på en bild.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Hm......minnesförlust!

Har någon någonsin kallat dig lat?
Nä, min syster är latare!

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Kings of Leon, min senste förälskelse!

Kan du vissla?
Inte lika bra som pojken i "Kan du vissla Johanna".

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Ja, samma demonstrtation som satte min syster i häktet, ha ha!

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Vilken som helst, bara jag inte åker den! Får lite svettningar bara av tanken
på karuseller, åker inte ens hiss!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Klart dom gör, är man bäst är det klart folk snackar!

Är du blyg inför det motsatta könet?
Klart att lilla flickan kommer fram då!

Pratar du några andra språk?
Yes, I do.  Je ne parle pas francais.

Diskar du din egen disk?
Vem skulle annars göra det? Min osynliga sambo....

Vad har du med dig in på bion?
Klaustrofobi.

Har du en blogg?
Svaret på denna fråga kan du räkna ut med röven...

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
C-uppsatserna. Det skriver jag endast för att skryta om att jag
gjort C-uppsatser för att verka smart! TRE stycken måste jag tillägga.

Gillar du att flyga i flygplan?
Ska prova efter att jag vunnit på lotto coh köpt min minnesförlust.
Kanske även provar en karusell då.
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Det tycker nog andra, så ja.

Vilken är din mammas hemstad?
Glömskebyn, nä seriöst; Malmö.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Om antalet timmar ändå kunde få mig att fungera.....

Vilken är din favoritfrukt?
Nektarin på sommaren och clementin på vintern.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
23

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Jag är språkpolis. Särskrivningar toppar allt gällande stavningsfel!

Tror du på liv på andra planeter?
Inte befinner jag mig alltid på jorden så på denna fråga får jag väl svara ja.

Har väl även besökt en del boys på Mars.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Beror väl på hur dom sköter sitt kön.

Gillar du senap?
Lite på korven om jag har mycket ketchup.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Fan, fan, fan! Varför jag? Fast jag pratar iofs inte med mig själv, jag storlipar!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Om jag var sugen på att dö vore det väl trevligt.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Finns ingen annan av mitt slag så givetvis INGEN!

Tycker du om att krama folk?
Om dom inte är äckliga!

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Jag skulle leka sjuk i en veckan sedan skicka ett sms och tacka nej.

Tycker du att du är attraktiv?
Självklart. Om inte jag hade tyckt det hade det varit noll som tyckte det.
Hellre en än ingen, om så den enda är jag:-)

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Sex? Än är jag ju inte gift, kan man gifta sig utan känslor? Nä.
Vill folk så vill dom, jag är ingen sexpolis, bara språkpolis!

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nä, jag är uppväxt på landet och där fanns bara grisar att äta. Allt för att inte svälta.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Skulle vara döpt efter kalender, Edvard. Tack och lov föddes jag utan dingelidong, Diana är lite finare.
Finns det någonting du gör samma dag vid samma tid varje vecka?
HA HA HA. KARAOKE!

Puss hej från tjej som idag gillade meningslöst dravel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0