VARNING!!

Pga sjukdom i öra och hals var jag tvungen att avboka min tid
hos hudläkaren i morgon för jag kan ju omöjligt idag veta om jag kan
gå dit imorgon och att ringa och avboka samma dag är fan inte populärt.

Tanten i luren frågade:
- Är du för sjuk för att komma?

- Nä, jag bara låtsas för att du ska tjata på mig att
  komma så jag känna att det verkar som att jag är speciell
  och att ni gärna vill att jag kommer.
 
Tror det finns en film som heter Danskjävlar, så tänkte
jag om henne när vi la på!

Fick iaf en ny tid om två veckor och jag antar att läkaren
ändå inte har någon mirakelkur mot mina hemska pluttar just
i morgon så jag kan nog vänta två veckor!

Här kommer en äcklig förebild från innan jag gick
till danska gubben med näshåren.
MÅSTE VARNA KÄNSLIGA SATAR!



Puss hej från inte lika böldig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0