Vaxa!


Jag blir helt tokig på allt hår som djur fäller.
Man får liksom en pälskappa utanpå kläderna!
 
Tack högre makter för den som uppfann rollern.

Det bodde en katt hos mig innan, träffade en kille med
katt och när han flyttade in fick kattaskrället följa med,
hon kom på köpet liksom.
Klart det är värt de,t tänkte jag,
men när han flyttade ut stannade katten kvar.

Ett helt år fick lilla hårbollen bo hos mig tills
hon fick flytta hem till sin pappa igen.
I säkert ett år hittade jag katthår lite här och där.

Sen ville Linda ha katt, hon fick en långhårig jävel.
Städe, städa, städa, det blev mitt nya heltidsjobb.

Det enda hår som finns här nu är allt hår jag fäller
och de hår jag drar med mig hem på sockarna när jag hälsat
på mina djurvänner!

Fast såklart gillar jag att komma hem till mina vänner med
djur trots allt hår, dom är  värda det. Puss till djurägarna!

Puss från tjej som ska leka med bebis idag:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0