Vilken skräll!




Svenska folket: Fel låt vann!

Detta kommer vara morgondagens rubrik gällande melodifestivalen!
Själv var jag för mätt för att orka engagera mig på riktigt.
Började spektaklet med gottemat, kaffe på det och sedan godis.
Mitt största bekymmer under dessa två timmar var att det inte blev
pause och tillfälle att röka.

Efter middag och kaffe är det ganska svårt att tänka bort ciggen.
Inte heller kunde jag smita ut under tiden som det röstades,
satt och väntade på Moto Boys uppträdande.

Inte ett dugg värt att vänta på!! Förväntade mig något vackert
och tjusigt men seriöst,
vet inte vem av dom som var sämst, hon med igenmurade ögon,
jag menar då Charlotte såklart, eller Moto Boy!

Mycket nöjd med att min favorit kom tvåa.
Ettan? Inte värd att kommenteras men hon har säkert en chans i kvalet.
Är resten av Europa lika okräsna som svenskarna
när det gäller musik kommer det gå galant!!

Vi får nog vara utan i år! Nästa år ska jag skita i festivlen -
säger jag nu men jag kommer sitta där med papper och penna nästa
år med och dela ut poäng från ett till fem. Kärring-Diana!


Lördagsnattspuss från tjej som just nu är helt såld på Kings of Leon och KFF!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0