VS


 

Linda har farit till Stockholm, spelning givetvis.
Jag? Jo, jag blev utnämnd till kattvakt.
Nu ska hon roa sig kungligt och jag ska leka med hårbollen!

Mata, vattna och plocka bajs,
dessutom behöver man hänga med katten några
timmar för hon flippar utan sällskap en längre tid.
Var hos Uffe innan, katten, hon gnällde som en tok
och hon skrek sig genom Hem till gården.

Men men, vad gör man inte för dessa håriga satar!

Katthår på byxorna, baksidan av tröjan och
pälssockar, hoppas syster är tacksam!

Rotade runt lite efter gotte hemma hos henne
men där fanns inget att smaska på.
När hon var liten och jag passade henne köpte mamma
alltid chips och läsk till oss.

Möjligtvis att det fanns något
gott att smaska på om jag hade orkat laga något.
Var mer ute efter en quick fix, so to speak!

Kram från nyklippt tjej som inte vet om hon är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0