When?


En ständig fråga i det vuxna dejtinglivet tycks vara:
När är man ihop?
Ja, hur ska man veta det.
Bättre var det när man som liten  frågade chans, då visste man
minsann ett konkret svar. Såvida ingen kryssade i kanske-rutan.
Varför fanns det alernativet med?

Får jag chans på dig? Kryssa i svar; ja, nej, kanske.
Vad då kanske? Suck, dessa barn!

Nu verkar det iaf som om ingen vet när man är exklusiva.
Man börjar liksom i fel ände när man är vuxen, börjar med
saker som man i unga år gjorde när man säkert visste
att man var ihop, ja, jag menar knulla!!

Ska man uttala orden att man är ett par för att vara ett par,
eller är det något man ska anta efter några månader.

Kanske är det när tandborsten flyttat in.
Fast bara för att nån vill vara fräsch i munnen betyder det ju inte att
dom vill vara ihop.

Tack och lov slipper jag denna fråga just nu, men en del av mina
friends ställer frågan ibland.

Mitt svar: inte fan vet jag, en bra ide´är väl att fråga!

Puss hej från tjej som slipper undra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0