17/38


Efter 17 rätt på quizet igår blev det Fox en snabbis sedan en film hos min kompis.
Fet som jag är var jag ju tvungen att ha något gotte att tugga på.
Statoil försåg mig med ostbågar och cola.

När det gott 38 minuter av filmen hade jag klämt i mig hela påsen
och en halvliter cola - utan att må illa.
En cigg senare befann sig några av ostbågarna lite högre upp än i magen.
Hade jag böjt mig fram hade jag gjort en repris av förra helgens
kaskadspya.

Trött tjej gick hemma, borstade bort allt det gula som satt sig i käften,
tog mig på magen och insåg att dessa ostbågar inte främjar beach 2009.
Trösten är väl att det redan är kört för mig, röven och min mage i sommar!

Fredagskyss från tjej som inte klär i bikini!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0