Äckelvecka!


Ja, nu är det snart dags för min äckelvecka.
Sista duschen innan fredag ikväll, mår redan lite dåligt av det.
Hudläkaren 09.20  imån då han ska sätta på två feta lappar på min rygg.
Fattar faktiskt helt ärligt inte riktigt vad som ska komma fram ur det konstiga testet.
Något om hurvida kroppen inte tål något av sitt egna ämnen, typ.
Har haft konstiga hudutslag som inte vill ge med sig trots behandling i typ ett år.
Vad det är? Vem vet. Så nu får jag bli en äcklig jävel.
Får inte duscha, inte svettas och vara sparsam med vatten i närheten av kroppen. Inget tvål
what so ever heller, lapparna får ju bara reagera på kroppens egna ämnen!
Att inte svettas blir klurigt då jag svettas grymt mycket när jag sover.
Ibland får jag minsann hämta en handduk och torka bort mitt äckelsvett
och somna om i en blöt säng, mumma tjej!

Hudläkaren är dansk så jag hajjade inte allt när han förklarade vad testet gick ut på,
slutade nog lyssna när han sa att jag inte fick duscha!!

Jag skulle inte bli helt förvånad om testet inte visar något, oduschad och äcklig i en vecka
i onödan och dessutom med hudutslag som får sitta kvar!


Måndagspuss från Diana som får köra raggardusch hela veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0