Alexander Rybak - norrman eller ryss?


Asså, hur fan kan man hitta så många skitlåtar i hela Europa.
Måste ju funnits bättre bidrag än de 25 som förpestade tre av mina
lördagstimmar.
Jag hade gett Norge höga poäng och blev ju givetvis glad
att han kammade hem skiten, tills jag hörde låten igen när han vann.
Då undrar jag hur jag tänkte när jag satte mina poäng.
Kanske  var det det där med fairytales som tilltalade mitt undermedvetna.
Han kasnke gade en liten fördel av att vara ryssfödd.
Hela skiten är säkert fusk!

Sverige, ja vi suger som vanligt - i allt.
Fotbolls VM, OS, Melodifestivalen och alla andra tävlingar.
Vi vet ju alla att man säger; DOM förlorade när Sverige tappat en vinst.
Men vinner Sverige blir det annat ljud i skällan då vann VI!
Fegsvennar!

Varför jag tittar på skiten? Jag håller hårt på traditioner och denna
svennetråk-grej har funnits i mitt liv många år och jag skulle nog få lite
ångest om jag övergav den så trots all skitmusik kommer jag sitta där nästa
år igen och klaga som en kärring!!

Musikpuss från tjej som undrar om schlagerbidragen egentligen är musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0