Ansiktsboken!



Jag har under två år på riktigt tyck att Facebook is da shit!
Skriva i loggar och kolla på kort. Kort är förträffligt kul och jag tycker gott att folk kan
bjuda på fula kort så jag taggar folk hej vilt.

Fast i helgen var jag livrädd för vilka taggar jag kunde råka utför själv.
Blev en smula svettig i armhålan när jag i söndags loggade in och läste:
Kristoffer har taggat dig i 22 kort!!
På måndagen stod det:
Mia har taggat dig i 17 kort.
Hopplahej!!

Skyndade mig som en tok för att bläddra genom skiten för det hade varit
katastrof om min fjortishelg hade hamnat på bilder. Visserligen hade jag redan
hotat folk till livet om vissa kort hamnade på Facebook men alla är ju inte pålitliga!

Kunde dock pusta ut när jag bläddrat genom de miljoner kort som las in!
Nu är inte jag så säker på att Facebook is da shit längre!


Kyss från tjej som åtekommer till fjortishelgen i annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0