Äntligen!



Vem som kom tvåa i torsdagens quiz?
Det var ju vi, för jävla nöjda var vi också!
Helt underbart att hamna på pallplaceringen!
Vissa säger att quizet var lite lättare än vanligt, dom kan
dra åt helvete! Vi kom tvåa, tjoho!!

Igår i ruset av nån konstig dryck som faktiskt
har en pissgul färg var jag ju fjortis nog att
påpeka detta för Pierre, han glodde mest på  mig som om jag
vore dum i huvudet. Men han var impad av att vi kunde Rembrandt, tydligen
inte så många som kunde det svaret.
Tyvärr kunde ju inte jag det heller men mannen vid bordet
hade koll fast jag låt ju Pierre tro att det var jag som hade koll!

Puss från Diana som är stjärnan under jorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0