Årets första

brännbollsmatch är avklarad.
Jag hatar att svettas och jag hatar att bli smutsig men
jag trotsade allt jag hatar och sprang runt i äckelgräset
för att försöka håva in några schyssta rundor och lyror.
Gick inte så värst bra kan jag säga!


Jag var med i det förlorande laget vilket jag inte är så förtjust
över, förlora och Diana går inte hand i hand!!

Vid ett tillfälle landade bollen i den äckligaste smutshögen och jag skojjade och
ropade: Skitäckligt här, jag tänker inte ta i bollen.
En djupt suck gick genom hlea planen och folk trodde jag var helt knäpp.
Jag skojjade bara men det tog ju ett halvår för dom att fatta det, ha ha!!

Förtsa majpuss från tjej med fetaste bonnabrännan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0