Blixtrar och dunder, inga magiska under!



Woho, värsta åskvädret igår ju. Lite småcharmigt men jag kunde absolut inte göra någonting.
Eftersom att jag blev väldigt nojjig sen åskan förra sommaren dödade min stackars Tv vågar
jag inte glo TV när det är åska längre. Vågar inte heller ha igång datorn.
Så jag satt rakt upp och ner i soffan och bara glodde i väntan på att åskan skkulle dra över.

Inte kunde jag spara lite tid och duscha när jag gjorde inget. Nä, för när jag var liten sa
pappa alltid att vi inte fick duscha när det åskar, vatten leder ström
och duschar man när åskan går  kan man bli grillad.
Diska var det heller inte frågan om att göra, där är det ju också rinnande vatten.

Så för första gången i hela mitt liv var jag nästan en timme sen igår.
Skyller helt på åskan!!

Lördagspuss från tjej som stressade sönder sig igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0