Breaking my law!




Var så god, här bjuds det på en mindre lyckad underhållerska.
Det där med en konstig metallstång var inte riktigt min grej.

Jag är nog lite för konservativ för att passa vid en stång.
Har väldans svårt att förstå poängen varför man på ett uteställe har två
strippstänger och en fet spegel bakom.
Varför ens någon överhuvudtaget kom på att det var en schysst ide´
att lättklädda tjejer ska åma och kroma runt en stångjävel.
Kan det mynna från brandstationen?
Ser ingen poäng med att män skulle åma och kroma runt en stolpe i stringisar heller,
det hade nog snarare gett mig mardrömmar än nån form av tillfredställelse!

Var ju bara tvungen att muppa mig-endast för kameran måste
jag tillägga!!

Kom på att det iaf inte blir någon brandman av mig, kan inte hantera det där med
att åka på en påle.

Alla ni som tänkte snusk nu borde skämmas!!

Söndagskyss från tjej som inte har några problem med att bjuda på sig själv - tyvärr kanske!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0