Bye bye!


Så var jag modiga tjejen hos frisören igår. Axelkort och lite uppklippning.
När jag tittade under stolen och såg mina stora hög av hår sved det lite i hjärtat.
Så kort hår som jag har nu har jag inte haft sen jag var 13  och fick ett ryck och klippte av lite.

Fast tro det eller ej, när jag gick därifrån var jag faktiskt nöjd.
Fortfarande ganska nöjd idag men vi får se hur jävla nöjd
jag är när jag står framför spegeln med nytvättat hår och
inte får till det på samma sätt som frisören fick.
Alltid mycket finare när dom fönat och pluttat med det.

Jag är dessutom ingen hårtjej som kan fixa och trixa för att
få till det. Sen har syster snott hem plattången också, mongobajs!

Puss från tjej som luktar nyvaken-bebis-svett just nu, mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0