Dag tre!


Hade det inte varit för att håret flottar till sig på en dag hade det
faktiskt inte varit så jobbigt att inte få duscha, om man bara ska vara hemma.
Mitt hår gick från att vara blont till att bli ljusbrunt och väldigt  ihopklumpat.

Armhålorna luktar lite svett,som en nyvaken bebis, dock inte lika charmigt
på en 23-årig tjej som på en nyvaken 8 månaders flickebebis!

Sen ska vi ju komma ihåg att jag faktiskt bajsat tre gånger utan att få duscha,
så när jag tänker efter är det ganska så väldans äckligt.

Men det bjuder jag på, provat lyckan i våtservetter för bebisar, bra skit.
När man har skitit!

Dragit av lapparna på ryggen nu, gjorde ju lagom ont att dra bort
20*10 cm klisterlappar. Gör faktiskt ont på hela platsen dom suttit på
och stackars vänstersidan är svullen.
Fan vad det är synd om mig. Nu måste jag vara försikt med kläderna också
för huden ska ju analyseras imån. Så ingen dusch idag heller men jag får
ju faktiskt köra en tattat-tvätt så tvålen, here I come!

Tvätta håret...får lite ångest av de. Inte tvättat det efter klippningen och jag kommer
bergis inte få till frillan som det är tänkt. Hårångest om några timmat.
Efter kl 15 får jag bli lagom blöt, praise the lord!

Torsdagskyss från mycket äcklig Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0