Den sanna glädjen!


Valborgsfirande ungdomar på Västra straden blev mycket besvikna.
Herr konstapel kom på besök. Vissa ungdomar hann springa in i skogen och gömma
sig medans vissa satt kvar coolt. Man kunde räkna ut med röven att dessa pojkar
och flickor var under 20 så vad polisen ville var rätt givet.

Dessa stackare fick hälla ut all alkohol, säkert 25 burkar öl och fyra flaskor Saranoff.
Vi kunde juinte låta bli att glo och skratta lite. Mitt i vevan kom en lite pojke fram till oss och sa:
Jag ville bara tacka er för er moral, ni skrattade åt oss.
Sur blev jag; Moral? Ska komma från din, vart fan är din moral, minderåriga som sitter
i skogen och dricker!! Han blev bara mer sur!

Sen kom konstapeln till oss, han sa:
Ni ser gamla ut så här är allt i sin ordning. Jag tackade herr blå för komplimangen, han skrattade!

När vi skulle göra u pp vår brännbollsplan fann vi det lite kul att gå fram till
ungdomarna och fråga om dom hade några tomflaskor vi kunde få till våran plan.
Givetvis hade vi egna men vi tänkte mobbas lite för att dom fått hälla ut allt så det fanns
mänger med tomma glasflaskor hos dom!
Dom fattade inte skämtet!

Puss från tjej som faktsikt också varit 16, för typ 7 år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0