Det blir aldrig som man tänkt sig!


Utgången igår var iställd då jag var tvungen att leka vuxen men så
blev det tjat i samma sekund som jag landade i Halmstad igen. Kära vännerna
höll igång i grannlyan och visst skulle jag komma över på en öl, eller två.
Slutade med att jag gick med på att gå ner på karaoken, skulle gå hem direkt efter.
Och inte fan skulle jag sjunga heller, yeah right, gick ju kanon.



Trött tjej som fasen igår men jag stannade halva natten. Trodde jag gick hem tidigt
men det slog mig just att jag inte alls gjorde det.
Fick huvudvärk innan jag ens hunnit nyktra till och huvudvärkstablett på öl
är big no no, det lärde jag mig när jag var liten men Kristoffer hävdade att det inte är
farligt. Fegade ur och led av huvudvärk. Men inte fan gick jag hem för det.
Hamnade med grannen hos andra grannen där han var gullig och lagade mat åt oss.

Jag hann äta två gafflar innan jag städade hans toa med lite frätande magvätska, FÖRLÅT!
Otacksamma jävla Diana, men maten var god, lite för stark för klena mig men
den där jävla huvudvärken tog kål på mig!

Fick följde hem och trillade ner i sängen.
Vaknade imorse med smink och hela stuvet på. Helvete vad jag hatar att sova
med smink. Sitter fortfarande här i gårdagens smink och leker äcklig.
Har varit äckliga hela veckan så några timmar till idag spelar ju nada roll.
Men duschen igår satt som en smäck, den skönaste på länge!

Lördagsbakfyllekyss från sminkad Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0