Fy för i bövelen!!


Förra torsdagen befann jag mig på The Corner.  Ja, ett gubb-och kärringställe, jag vet.
Jävla tattigt också men va fan, jag hänger rätt mycket på den tattiga sidan av stan!!

Jag trodde att jag hade oturen att träffa på en kille där som jag
dissade på mail. Jag var helt säker på att det var han och gjorde mitt bästa för
att undvika honom. Så när han kom fram till mig var jag tvungen att låtsas som att
jag inte kände igen honom. Så snicksnackade vi lite och jag  fattade verkligen nada om vad
han pratade om. Sen presenterade han sig och jag undrade om han var helt dum i huvudet
när han presenterade sig som Magnus!!
Sen dog jag en smula när det faktiskt visade sig att jag tagit helt fel på person.
Dom är sjukt lika dessa två killar och jag reflekterade inte för en sekund att
det inte var den som jag trodde att det var.
Dessutom visade det sig att jag inte alls känner han som kom fram.
Vi har tydligen en gemensam kompis på Facebook och han kände igen mig
därifrån så då ville han gå fram och hälsa.
Sen infomerade han mig att han och mina kompis legat och att hon har schysstaste röven ever!
Jaha, tack för infon, off you go!!

Så då måste ju följdfrågan bli:
Hur många idioter finns det plats för i Halmstad?!

Kyss från tjej som verkligen inte tål idioter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0