Gah!


Igår ringde min kära mor mig, för att fråga vad vi blev bjudna på för
mat sist vi var i Förslöv!!!
Hallå!
Givetvis kommer jag ihåg det då det inte var allt för längesen.
När jag svarat är det tyst i två sekunder sen upprepar mamma
maträtten jag sagt som om inte hörde vad jag sa utan att 
hon just precis själv kom på det.

Sen mummlade hon på om sin födelsedag och
om jag kunde baka något.
Linda gör säkert det svarade ja. Du kan väl fråga henne, undrade mamma,
Jo!
LINDA; DU SKA BAKA!!

Jag sa att jag hade klippt av håret.
Varför då, undrade mamma.
Det behövdes, svarade jag.
Du har väl inte rakat av allt?
MAMMA!! Klart som korvspad att jag inte har. Bara Britney som pysslar med sånt!
Ja, ja, jag får väl se hur det ser ut sen.

Puss hej från tjej som blir lagom irriterad, men mamma is my lovely mom!

Kommentarer
Postat av: Jaana

Hahahaha kan inte sluta skratta när du skriver om din mamma! Hon e ju för HÄRLIGT ROLIG! :D



Kram kram!

2009-05-08 @ 10:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0