Gracias!



Oj, nu tog det slut, mitt och Teutas fredagsnöje. Givetvis ställer vi oss frågan;
Vad fan ska vi göra på fredagar nu?!
Hela veckan överlevs ju för att vi vet att på fredag får vi lite avkoppling och skoj
så det är bara att konstatera att vi inte har något liv och kommer
sitta i en hörna i våra lägenheter och vagga fram och tillbaka och ifrågasätta
hela vår existens. Eller så tar vi oss i kragen och gör det vi gjorde innan vi blev
bortskämda med detta fredagsnöje.

Min kära vän har under dessa fredagar skänkt mig mycket glädje och en hel del skratt.
Vågar nog påstå att jag en gång eller tre blivit bortgjord också men va fan,
jag är inte sämre än att jag bjuder på det!

Tack till min kära vän som nog är den som sagt mitt namn flest gånger på en fredagkväll - i micken!
Diana, diana, diana!
Ja, så underbar är denna indian. Blev nästan lite lipig igår, som när man var liten
och slutade sexan! Hade jag inte varit en vuxen flicka hade jag rkänt att jag fällde en tår eller två.
Men det erkänner jag aldrig=)

För denna underbart galna och mycket kära vän gör jag indiandansen, den man lärde sig på gympan
i skolan. Struttar runt lite, slår handen framför munnen och gör konstiga läten.
Tack och bock till dig, ingen kan göra det bättre!!





Kram till Indianen från Diana som väljer att avsluta med en klokhet:
 Don´t cry because it´s over, smile becaused it happend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0