I´m on fire!


Dessa jäkla lappar på ryggen kliar och svider som tusan.
Handen lockas verkligen dit för att klia och några få gånger
har jag rent reflexmässigt börjat klia lite.
Mekostest heter det tydligen, lappar med testämnen.
Redan gett utslag på 2 av 24 ämnen.
Nummer 6 och nummer 20 dvs, parfymmix 0,35 mg/lapp och
p- Fenylendiamin 0,073mg/lapp.
Vad fan det sista är har jag ingen aning om men enligt Google
är det något som har med hårfärgning att göra. Jag färgar aldrig året
så det är lite skumt, fast jag färgar ju visserligen ögonbrynen.
Måste jag sluta med det dör jag en smula!!

Av dessa 24 ämnen som testas vet jag vad 3 ämnen är.
Tänkte nog Googla dom andra, kan ju vara intressant att
se vad fan det är för ämnen som sitter på min rygg just nu.

Kyss från tjej som får duscha på riktigt om knappt 48 timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0