Kloning? Ja, tack!


Den 13 juni blev helt plötsligt allt annat än en mysdag med kalas och fest.
Blev för mycket av kalas och fest på en och samma dag.
Kära vännen fyller 30, det är stort, om inte annat så är det min största mardröm!!
Fröken Frisk har examensfest, sjukt skoj att hon är klar och snart tillbaka
hos mig i Halmstad!
Och lilla mamma blir 65, gammal tanta!

Denna dagen blir svår att klara sig genom med tre big events.
Flänga till alla ställen går ju, en stund på varje plats.
Men frågan är då vem som får dag, vem som får kväll och vem som
får sistan.

Så tre eller åtmonstone två Dianor hade underlättat denna dagen.
Prioritera säger folk. För det är så lätt ju!
Mamma kommer givetvis först men mina två vänner kan jag inte rangordna,
finns inte en chans i världen att det går.

Jäkla kul med big events men måste alla vara på samma dag?!
Skärpning kompisar!!

Puss hej från tjej som helt plötsligt behöver tre klänningar, tre presenter och tre Dianor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0